سری آ هفته اول


سلام به همه دوستان عزیز

امروز بعد از حدود 10 روز دوباره آپدیت می کنم ، یکم گرفتار بودم ......

راستی دوستان میخواستم ببینم یک نفر میتونه به من کمک کنه تا یه قالب جدید برای وبلاگم طراحی کنم ؟؟

همونطور که میدونید این هفته  گرندپری بزرگ مونتسا در شمال شرقی میلان برگزار شد و هفته اول سری آ هم پایان رسید.

نتایج رو که همتون میدونید ولی یک سری اطلاعات جمع آوری کردم که در دو لینک زیر میتونید به اونها دسترسی پیدا کنید ....

 

هفته اول سری آ

 
هفته اول سری آ - ۲

 

راستی بهتره از مونتسا براتون بگم :

 

واقعا مسابقه بی نظیری بود . در استارت مسابقه میشائیل کمی بد عمل کرد و بعد از ویراژ سوم پیست در رتبه چهارم قرار گرفت و وقتی به واریانته اسکاری رسید با اتومبیل های دیگه برخورد کرد و اسپین زد و تا رده 15 نزول کرد و این خیلی بد بود برای من که از سال 1999 طرفدار فرااری هستم این واقعا جالب نبود ....اما مطمئن بودم که کسی هست که همیشه کمک میکنه که میشائیل رتبه خوبی بیاره و مطمئن بودم که کسی دیگری هم هست که با فکرش میشائیل رو یاری میکنه ........نفر اول رو که همتون میشناسید ولی نفر دومو براتون معرفی میکنم و اون کسی نیست جز روز براون که من بهش میگم پیامبر فرمول یک ...باور نمیکنید این بابا چه مخیه ..در تعیین استراتژی تیمی برای هر کدام از رانتده ها ...باورتون نمیشه که میشائیل دوم شد .....ولی روز براون با فکرش همه کار میتونه بکنه......

البته میشائیل هم بی نظیر بود و نونست با سبقت های بی نظیری که میگیره خودش رو بالا بیاره ...میشائیل که در هفته گذشته با سرعت 170 کیلومتر در ساعت با دیواره همین پیست برخورد کرده بود ....بدون هیچ گونه ترسی سبقت می گرفت و با نهایت سرعت میروند

واقعا عالی بود..میشائیل بی نظیره و روبنز هم یکمی قهرمانیشو مدیون تیم پیت فراری هست چون پیت استاپ سومشو در 5.5 ثانیه براش انجام دادند و تونست جلوتر از باتن و میشائیل به پیست برگرده و میشائیل هم باتن رو جا گذاشت و دوم شد ...حتی میتونست روبنز رو هم جا بذاره و حتی اختلافشون به 0.8 ثانیه هم رسید...باور کینید خیلی جذاب بود و در پایان سرود ملی برزیل و ایتالیا پخش شد و روبنز هم حسابی جو گیر شده بود و کلی حال

کردم ...فرراری مثل همیشه ترکوند همرو...........VIVA FERRARI……FORZA ITALIA

راستی دوستان لطف کنید نظر هم بدید...پیشاپیش ممنونم.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:48 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

درود بر شما

خبر مهم ... یک خبر ناگوار در تارنگار دولت عشق

حتما بخوانید .... حتما بخوانید


با سپاس ....

نیک سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:59 ب.ظ http://juventus1985.persianblog.com

سلام به فابیو جان..خوبی؟....وای یووه رو داشتی چکار کرد؟...می بینم که ۳ امتیازی هستی...بازم پیش من بیا...به امید دیدار

امین توتی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.gladiature-rom.persianblog.com

سلام.ای ول تبریک بخاطر فراری.بعد هم ایتالیایی بنویس.به منم سر بزن

حسام سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.forza-roma.persianblog.com

سلام . فابیو جان پیروزی اینتر و میلان رو در لیگ قهرمانان تبریک میگم. فردا شب هم نوبت رم . یونتوس . زندباد ایتالیا.

سعید چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:06 ق.ظ http://juventus.blogsky.com

سلام. واقعا پیست مونزا باحالترین پیسته. با میانگین سرعت دویست و پنجاه شصت باورنکردنیه. راستی برد اینتر و تبریک میگم. هر دوتیم میلانی مقابل یک تیم ۱۰ نفره بازی کردن!

یاس چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:33 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

جالب بود ... امیدوارم یه روز خودت هم بری توی پیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد