سخن آخر

Bye




 

سلام به همه دوستان عزیز بالاخره بعد از خداحافظی دوستان نوبت به من رسید.....که ازتون خداحافظی کنم و برم و به قول دوستم در میون این همه وبلاگ متروک محو بشم !!!

به هر حال شما هم روزی باید همین کار رو بکنید ... دیر یا زود فرقی نداره ...من حدود سه ما برای شما و برای دل خودم نوشتم .... اوایل انگلیسی می نوشتم ..بعد دیدم بیننده ای نداره و شروع کردم به فارسی نوشتن ...و تونستم دوستان خوبی رو پیدا کنم که به من لطف داشتند ...در این مدت وبلاگم حدود 2200 بازدیدکننده داشت که این برای من خیلی خوب و کم نظیر بود .... چون وبلاگ های قبلی من هیچ کدوم نتونستند بیشتر از 500 بازدید کننده داشته باشند ... به هر حال اینا همش از لطف خدا و لطف شما دوستان عزیز هست.......در این آخرین پستم می خواهم براتون حقایقی رو از فوتبای امروز دنیا در ایتالیا فاش کنم ... چه بپذیرید و نپذیرید ....این حقایق وجود داره حالا به هر شکلی....

 



فوتبال ایتالیا یک فوتبال بیمار و درگیر فساد زیاد هست .... در این فوتبال همه چیز پیش بینی شده و از پیش تعیین شده هست .... در فوتبال ایتالیا دست مربیان و مدیران تیم ها بسته هست و اون ها سهم چندانی در سرنوشت تیمشون ندارند ... بازیکنان هم غافل از همه چیز مشغول بازی هستند و مانند عروسک های خیمه شب بازی در دست افرادی که برای ما نا معلومند قرار دارند ... خود انها هم شاید این حقیقت را درک کنند اما ....... چاره ای در پیش رو ندارند و گرنه اوت خواهند شد .....و به سرنوشتی مانند افراد بزرگی مثل مارادونا دچار میشوند......

در ایتالیا نتایج بازی ها از پیش تعیین شده هست و هیچ کس راهی برای گریز از آن ندارد حتی اگر میلان با برلوسکونی باشد ......در ایتالیا اتفاق معنی ندارد و همه چیز معلوم است و بر طبق روال پیش می رود و اگر کسی بخواهد کاری بر خلاف جریان موجود انجام دهد ....حذف خواهد شد .... در ایتالیا بازیکنان بر طبق نظر شرکت هائی مثل جی ای آ ورلد باید نقل مکان کنند و دلایلی عجیب و غریب را به عنوان دلیل رفتن خود بیان کنند .چون اگر از این دستور سر پیچی کنند فصل بعد فقط در روی نیمکت خواهند بود و مثل همیشه دستمزد نخواهند گرفت ......

در مورد بدنسازی باشگاه ها هم که حرف بسیار است و حقایق تلخ مثل اهریمن ( جیان پیرو ونتوره ) – زنگ شرمندگی و ... به میان می آید که باز کردن آن چندان جالب نخواهد بود و ندونستن آنها برای شما که فوتبای ایتالیا براتون هنوزم جذابیت گذشته رو داره بهتره........

به نظر شما چرا باید بازیکنان غیر آماده به تیم ملی ایتالیا بیایند و ثابت بازی کنند ولی بازیکنان آماده تر روی نیمکت سر ذخیره ها انتظار بازی بکشند  ؟؟؟؟ معلومه چون اونا معروف ترند بینندگان تلوزیونی رو افزایش میدند ... اونا تبلیغ های زیادی بازی کردند و باید بیشتر در دید مردم و مورد توجهشون باشند و اونا همه چیز برای شر کت ها در فوتبال هستند ......و بازیکنان خوب اما با معروفیت کمتر جائی نخواهند داشت !!!!

به نظر شما چرا پارما با تانتسی و اون شرکت بزرگ پارمالات ورشکست شد... اونم در طول چند روز ؟؟؟؟ چرا لاتسیوی کرانیوتی باید بازیکنانشو در عرض دو فصل از دست بده و سلطان سس کوجه فرنگی اروپا با بدبختی از لاتسیو بره ؟؟؟؟ چرا فیورنتینا به اون سر نوشت دچار شد و به سری سی 2 رفت ؟؟؟؟؟

در ایتالیا هر داوری که فرمانبردار تر باشه . بیشتر قضاوت میکنه . چون داوران از مهره های موثر در نتایج هستند ... هر داوری چه بد و چه خوب اگر فرمابردار باشه بیشتر قضاوت میکنه !!! همتون فصل پیش به یاد داری که ترفولونی با وجود ضعف فاحش در داوری تمام مسابقات مهم ایتالیا رو قضاوت کرد و امسال هم نوبت برتینی از آرتسو هست .همون داور بازی پروجا – اینتر که حتی فدراسیون ایتالیا مجبور شد برای روپوشی به اون افتضاح داوری اونو چند هفته در اون فصل محروم کنه !!!؟؟؟؟ 

فوتبال ایتالیا در حال سقوط و نابودی هست و در فساد غرق شده ...بهتر من بیش از این در مورد این مسائل چیزی نگم !!! و به همین حد اکتفا کنم ..... فقط ارزو میکنم روزی فوتبال دنیا بالاخص فوتبال ایتالیا از این فساد رها بشه !!

به امید اون روز !!!

 



در پایان این پست می خواهم از دوستان عزیزی که به من لطف داشتند نامی بیاورم :

شهره -  احسان کالچو – سعید – نیک – امین روسونری – امین جردن – نیماپیرو – آرمین پرسپولیسی – آرمین رمی – امین توتتی – حسام رمی – مسعود سنسی – محمد رمی – یاس – توحید – ناتانائیل – نرگس – رد بلک – رد ویس - اله توتتی – آزاده رمی -  مهسا – نرگس – عماد – هومن – پارسا کیانفر – پوری کاسانو – هدی رمی – بلو لاو - شهرام منچستری - امیرحسین - فرزین - یلدا - ممد پویول و ...... که انقدر زیادند اسمشون دیگه یادم نمیاد.به هر حال اگر اسم کسی از قلم افتاد ببخشید و اگر اسم کسی عقب جلو بود شرمنده.....از همه کسانی هم که به وبلاگ من سر زدند و من بهشون سر نزدم عذرخواهی میکنم ......به هر حال منم با شما خداحافظی میکنم و در پایان شعری از احمد شاملو رو به نقل از وبلاگ یاس مینویسم  و از همتون می خوام برای من یه نظر به عنوان یادگاری بنویسید .به امید دیدار تک تک شما !!! خداحافظ  همیشه شاد و آتسوری باشید .....

 

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت.
روزی که کمترین سرود
بوسه است ...
و هر انسان
برای هر انسان
برادری ست ..
روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند
قفل افسانه ایست
و قلب برای زندگی بس است ...
روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است
تا تو به خاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی ...
روزی که آهنگ هر حرف
زندگیست
تا من به خاطر آخرین شعر رنج جست و جوی قافیه نبرم .
روزی که هر لب ترانه ایست
تا کمترین سرود
بوسه باشد
روزی که تو بیایی
برای همیشه بیایی
و مهربانی با زیبایی یکسان شود .
روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم ...
و من آن روز را انتظار میکشم
حتی روزی که دیگر نباشم .

( احمد شاملو – به نقل از وبلاگ یاس )

نظرات 12 + ارسال نظر
عـمـاد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.emadweb.tk

سـلام
خیلی تعجب کردم وقتی این مطلب رو خــوندم چرا میخوای بری بابا تازه داشتیم باهات انس میگرفتیم در هر صورت از اینکه داری میری خیلی ناراحتم و امیـدورم در تمام مراحل زندگیت موفــق و پیــروز باشی
خــداحــافظ

شهره جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام واقعا نمی دو نم چی بگم . اشک من و با این خداحافظی در آوردی . شعر خیلی قشنگی انتخاب کردی . امیدوارم در هر جا که هستی موفق و خوش باشی .

نیک جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ب.ظ http://juventus1985.persianblog.com

سلام به دوست عزیز و با معرفت خودم فابیو جان...نمی دونم چی بگم... تا حدودی خبر دارم که چرا می خوای بری شاید منم به جای تو بودم همین کار رو می کردم...همون جور که قبلاْ بهت گفتم این دنیا درحال گذره و ...
مدت کوتاهی رو با هم بودیم ولی معرفت و مرامت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم خیلی آقایی.
و تو بین همه دوستان یک فرقی داری و اون اینکه یک ایتالیایی و یک ایتالیا دوست به تمام معنا هستی و من خوشحالم که دوستی مثل تو رو دارم.
بدون که من منتظر بازگشتت هستم و امیدوارم زیاد چشم به راه نباشم.
برات بهترین ها رو آرزو می کنم.و ازت می خوام که لبخند رو لب هات باشه.
موفق باشی
و
به امید دیدار

سعید شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:46 ق.ظ http://juventus.blogsky.com

سلام فابی. ما که از آخر نفهمیدیم برا چی می خوای بری. ما رو که محرم ندوستی اما حتما دلیل خوبی داری. در مورد نوشتت نظر نمی دم اما از رفتنت خیلی ناراحت می شم. بازم که به من سر می زنی نه؟ امیدوارم موفق باشی و بازم اینجا برگردی. خداحافظ

یاس دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:36 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

سلام ... نمی دونم چی باید گفت ... شما هم میری ... ما هم که رفتیم ... بقیه هم میرن ... پس کی قراره بمونه؟
راستش از اینکه داری بلاگ نویسی رو ترک می کنی خیلی ناراحتم ...
ولی بالاخره قرار نیست که تا آخر عمر ننویسی ... میشه بعد از یه استراحت دوباره برگشت و نوشت ... در مورد فوتبال ... در مورد مسابقات ماشین سواری .. در مورد عشق ... و در مورد هزاران حرف ناگفته که باید گفته بشن ....
به هر حال اگر تصمیم بازگشت دوباره رو هم نداری امیدوارم هر جا که هستی موفق و پیروز باشی ...
از زحماتی که تو این مدت برام کشیدی خیلی خیلی ممنونم ... و باید بگم که خوبی از خودته ... به قول یه نویسنده که الان اسمش یادم نیست: زیبایی در چیزی نیست که تو به آن مینگری ... زیبایی در چشمان توست ....
باز هم ممنونم ... این شعر سهراب هم یادگاری من :
........
زندگانی سیبی است .... گاز باید زد آن را با پوست .....
........
امیدوارم زندگانیت یه سیب شاداب قرمز باشه ....

امین توتی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.gladiature-rom.persianblog.com

سلام به دوست با معرفت خودم غابیو جان.شرمندم که منم باید برم.عزیز فقط بگو برا چی می خوای بری.برای آخرین بار ازت می خوام به ما سر بزنی و امیدوارم در تمام مراحزندگی موفق باشی

بریتنی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:12 ب.ظ http://bmusic.persianblog.com

سلام خوبی حالا نمیشه که نری حتی اگه ازت خواهش کنیم هم راه نداره؟ اگه رفتی پس من میگه امیدوارم که بالاخره یه روز بر گردی گرچه تو همیشه در این زمان ثابت اینجا خواهی بود در ژرفای زمان

حسام پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.viva-roma.tk

سلام فابیو. خیلی ناراحتم که می خوای بری . باور کن راست میگم. خیلی خوشحال شدم که دوست با معرفتی مثل تو پیدا کردم. اما این حرفای آخرتو کاش بیشتر و کامل تر توضیح میدادی . با بخشی از حرفات موافقم و با بخشی نه. خوشحال میشم اگه برام توضیح بیشتری بدی.

مرجان پرسپولیسی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ب.ظ http://MarjaN-redstar.persianblog.com

اخبار دربی،مصاحبه با پروین،زوبل،برانکو و بازیکنان،پیش‌بینی بازی توسط اشخاص مشهور کشور،گزارش تمرین دیروز پرسپولیس و چندین مطلب خواندنی دیگر در رابطه با دربی پایتخت در: http://MarjaN-redstar.persianblog.com

امین توتی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.gladiature-rom.persianblog.com

سلام.خوبی.گفتی دوست مسعود و حسامی اما نگفتی امین هم دوستت بوده

ممد پویول یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.ببخشید بهت سر نزدم.آپدیتت خوب بود.یه سر به من بزن. مصاحبه برند سوستر درباره الکلاسیکو رو توش نوشتم.

مهران چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:35 ب.ظ http://f1fans.persianblog.com

اقا من برگشتم واپ دیت کردم...لطفا بیا...البته اگر از دستم ناراحت نیستی و من و هنوز یادت هست...از قبل تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد